3/25/2015

,,Black Ice'' - recenzja


                                                              Autor: Becca Fitzpatrick
                                                              Tytuł: Black Ice
Okładka książki Black IceTłumaczenie:Mariusz Gądek
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 448

 Nie daj się zwieść pozorom…
Britt długo przygotowywała się do wymarzonej wyprawy wzdłuż łańcucha górskiego Teton. Niespodziewanie dołącza do niej jej były chłopak, o którym dziewczyna wciąż nie może zapomnieć. Zanim Britt odkryje, co tak naprawdę czuje do Calvina, burza śnieżna zmusza ją do szukania schronienia w stojącym na odludziu domku i skorzystania z gościnności dwóch bardzo przystojnych nieznajomych. Jak się okazuje, obaj są zbiegami. Britt staje się ich zakładniczką. W zamian za uwolnienie zgadza się wyprowadzić ich z gór.
Gdy dziewczyna odkrywa mrożący krew w żyłach dowód na to, że w okolicy grasuje seryjny morderca, a ona może stać się jego kolejnym celem, sprawy przybierają dramatyczny obrót...


Fabuła
Zanim jeszcze przeczytałam tę książkę nie byłam zbyt przekonana do fabuły. Wydawało mi się, że główna bohaterka, podczas wyprawy wzdłuż łańcucha górskiego, będzie mnie zanudzała dokładnym opisem wszystkich szlaków i tym jakie one są piękne, cudowne  itd. Jednak moje przypuszczenia okazały się błędne. Takich opisów (na szczęście) nie było.
Prolog mnie nie zachęcił. Ale czytając dalsze rozdziały, zrozumiałam, że jest on trochę inną historią. Dlatego jeżeli przeczytacie prolog i nie spodoba się on Wam, absolutnie nie odkładajcie książki! Kilka pierwszych rozdziałów było dla mnie odrobinę nudnych, ale czym dłużej czytałam, tym bardziej zagłębiałam się w fabułę i dosłownie nie potrafiłam odłożyć tej lektury! Jest świetna! Końcówka strasznie trzyma w napięciu i nie można się doczekać dalszych wydarzeń. W książce jest także wątek romantyczny, ale nie jest jakiś przerażająco wieli i przesłodzony, dlatego bardzo mi się spodobał. Jednak za tę początkową nudę muszę odjąć jeden punkt, dlatego…
4/5
Oprawa graficzna
Zacznę od czcionki: jest ona dosyć spora, dlatego wygodnie się ją czyta. A jeżeli chodzi o okładkę: tutaj opinie mogą być różne. Moim zdaniem mężczyzna z okładki jest bardzo, bardzo przystojny. I te jego oczy *.* Muszę przyznać, że on także zachęcił mnie, abym przeczytała tę książkę ;).
5/5


Bohaterowie
Bohaterowie są strasznie różnorodni. Każdy z nich jest z innej bajki. Niektórzy byli wkurzający, inni nieobliczalni, a niektórzy cudowni. Bohaterów w sumie było kilku, ale każdy odgrywał ważną rolę w tej książce. Raczej nie było postaci „jednego rozdziału”. Każdy z nich był bardzo fajnie przedstawiony i wzbudzał różne emocje.
5/5
  
Styl autorki
Bardzo lekko czytało się te książkę. Autorka pisze w przyjemny, luźny dla czytelnika sposób. Wydaje mi się, że jeżeli ktoś z Was czytał serię Szeptem i spodobała się Wam ona, to warto także przeczytać Black Ice, bo chociaż jest to zupełnie inna historia, to jednak autorka ta sama.
5/5

Wynik
19/20 Ja zakochałam się w tej książce i zdecydowanie ją Wam polecam :) 

NeverAfter

23 komentarze:

  1. Bardzo mnie zainteresowałaś swoją recenzją :) z pewnością sięgnę po tą książę :)

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i sama ją kupię. Masz talent do recenzowania książek, musisz dużo pomyśleć o pracy z nimi ;-) Nie zmarnuj talentu! http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na pewno sięgnę po tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, mnie samej książka nawet się podobała, ale bohaterzy tak niemiłosiernie mnie irytowali, że ocena końcowa drastycznie spadła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to kolejna pozytywna, zachwalająca recenzja, na jaką dzisiaj wpadłam! Tak więc mam nadzieję niedługo przeczytać tę pozycję, bo tyle opinii mnie zachęca.... :D
    Zapraszam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi ciekawie :) pozdrawiam.

    pocomiwiecejx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie, chociaż nie jestem przekonana do tej autorki ze względu na serie Szeptem. Podobno, bez rewelacji. Ale ta książka,nie powiem, łazi za mną już dawno i chyba się w końcu na nią zdecyduje ;) Podoba mi się forma w jakiej piszesz recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt podobało mi się "Szeptem", zobaczymy jak będzie z tą.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłam się :3 przy najbliższej wyprawie do Empika sprawię sobie tę książkę c:
    Zapraszam do mnie justine--world.blogspot.com 💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny blog! Baardzo mi się podoba, więc obserwuję ♥
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja :) Przekonałaś mnie do przeczytania tej pozycji :) Mam nadzieję, że będzie lepsza od "Szeptem" :D

    Zapraszam do mnie :) the-magical-world-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff.. cieszę się, że ci się spodobała :D Jestem w trakcie czytania i jak na razie oceniam ją na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! ♥ Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :D Szczegóły na moim blogu! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Nie raz widziałam tę książkę, ale jakoś tak.. nawet nie zapoznałam się z jej opisem. A brzmi całkiem, całkiem! Muszę dopisać do listy 'Chcę przeczytać' :)

    http://limobooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetny blog, genialnie opisujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego nie lubisz opisów? :( Czasami są potrzebne i ja nawet lubię je, ale, oczywiście, jeśli nie występują w zbyt dużej ilości. ^_^
    Kocham tę książkę!! ^_^ Och, była cudowna, jak ja żałuję, że nie mogę przeczytać jej jeszcze raz od nowa. :'( Początek faktycznie był nieco nudny, ale mi to nie przeszkadzało. :D
    Hmmm... Wątek miłosny *_* Był również cudowny! Ach... ^_^

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To na pewno świetna książka. Jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać, ale to niedługo się zmieni.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Póki co raczej nie sięgnę, ale kiedyś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam serię "Szeptem" i od razu się w niej zakochałam. "Black Ice" często widziałam o niej jakieś wzmianki w internecie i zastanawiałam się nad jej przeczytaniem. Dzięki twojej recenzji wiem, że muszę ją kiedyś przeczytać.
    http://depthofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm... gdzieś widziałem tę książkę. Zaciekawiłaś mnie! :D Być może wkrótce popędzę aby ją nabyć :D
    --------------------------------
    swiatwilliama.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no i kolejna książka do przeczytania... :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam ją w tym miesiącu i też byłam nią oczarowana :D Nawet napisałam jej recenzję,więc jeśli będziesz miała ochotę przeczytać to zapraszam.Pozdrawiam,Julka http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń