3/21/2015

 Book Haul #1  

W ostatnim tygodniu doszło do mnie trochę książek. A, że nie udało mi się przeczytać żadnej książki  (chlip,chlip :c) postanowiła zrobić pierwszy Book Haul! 

Pięć książek! Nie jest to dużo, ale ja raczej nie kupuje dziesięciu książek na raz. Trzy z nich dostałam, a dwie kupiłam :3
Czerwona Królowa - Victoria Aveyard 
Z tej książki jestem chyba najbardziej zadowolona. Od razu zabrałam się za jej czytanie i jak na razie jest cudowna!



 Cinder - Marissa Meyer 
Słyszałam o tej książce same dobre opinie, więc musiałam ją kupić. Niestety dowiedziałam się, że trzecia część sagi księżycowej nie zostanie wydana w Polsce. Ale na szczęście powstała petycja. Proszę, pomóżcie!
PETYCJA
 Kobieta w lustrze - Eric Emanuel Schmitt
Tę książkę dostałam i jeszcze nie wiem czy ją przeczytam. Może za kilka lat...
 Jeżynowa zima - Sarah Jio
O tej książce nie słyszałam, ale opis kusi :D 
Jutro - John Marsden
,,Jutro'' chciałam kupić już od dłuższego czasu i jakoś nie miałam okazji. Dlatego bardzo się cieszę, że dostałam tę książkę! Mam wobec serii duże oczekiwania i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie...

Czytaliście jakieś z tych książek? Co o nich sądzicie? 

PAMIĘTAJCIE!!! PETYCJA PETYCJA PETYCJA

 PS.
Jak wyszły zdjęcia? Nie jestem urodzonym fotografem....

Do napisania!
~Luna

22 komentarze:

  1. Niestety żadnej z tej książki jeszcze nie czytałam, ale może na coś się skuszę :) Pozdrawiam.

    pocomiwiecejx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko Jutro. Mi się podobała choć (moim zdaniem) inne części są gorsze. Zdjęcia są spoko.
    Pozdrawiam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, masz rację opis Jeżynowej zimy kusi, może kupię, jestem jej bardzo ciekawa :)

    ksiezniczka-victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek. :(
    Bardzo chcę przeczytać "Jutro".
    http://kacik-czytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, będę tu zaglądał, bo uwielbiam książki :)
    Niestety nie słyszałem o żadnej z tych książek.
    Zdjęcia wyszły ładnie :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie zacznij od książki Johna Marsedena "Jutro", mnie powaliła na kolana. Świetny klimat no i ogólnie wszystko w niej jest świetne. Co do bloga, to masz bardzo ładny wygląd i fajnie piszesz. Nie ma się do czego przyczepić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- --> http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od Czerwonej Królowej, ale Jutro będzie następne ^^

      Usuń
  7. Zazdroszczę "Czerwonej królowej".

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwoną Królową już od kilku tygodni widzę w najwyższych półkach Empiku. Bardzo mnie zainteresowała ta książka, więc z pewnością ją kupię. Ostatnio bardzo popularnym kierunkiem literackim stała się dystopia, dlatego tym bardziej sięgnę za taką lekturę.
    Saga Księżycowa niezbyt mnie przekonywuje, ponieważ nie lubię opowiadań cyborgów z tajemniczymi wspomnieniami.
    Kobieta w lustrze - książka Erica Emmanuela Schmitta była jedną z najbardziej wyczekiwanych nowości wydawniczych. Fabuła mnie urzekła, dlatego ją również kupię.
    Jeżynowa zima nie jest moim faworytem. Nie lubię tego typu książki.
    Jutro - seria na którą oczekuję już od bardzo dawna. Ciągle nie umiem zabrać się, aby ją kupić.

    Pozdrawiam, AnielskaMiley.
    Kliknij, aby przejść na mój blog ~I DON’T KNOW~

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytałabym "Czerwoną Królową"
    Widziałam ją na półkach w Empiku ;)

    blogerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie "Jeżynowa zima" :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jutro" to genialna 'inność' na tle ówczesnych pozycji młodzieżowych! Gorąco polecam!
    Zaintrygowała mnie 'Czerwona królowa', muszę poszukać o czym jest, bo okładka prezentuje się znakomicie.
    Chętnie zajrzę jeszcze, bo widzę, że mogę poszerzyć swoje książkowe horyzonty :)

    Zapraszam do mnie w międzyczasie :) (dopiero zaczynam):
    http://limobooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona Królowa jest cudna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ''ochotę'' na ,,Jutro'' od dłuższego czasu :) Powiesz mi, czy warto! :)
    / chodzmypopoecic.blogspot.com
    dołączamy do witryny? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobycze (zdjęcia również :)). Czerwona królowa średnio mi się podobała, ale na sagę księżycową mam straszną ochotę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog, planuję zakupić książkę "Jeżynowa zima" - czy będzie ciekawa, zobaczymy ;D Będę wpadać częściej bo ostatnio mnie wzięło na czytanie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę mieć "Cinder" (którą już czytałam ale była tak cudowna). Również jestem zasmucona wiadomością że trzecia część nie pojawi się w Polsce.
    Co do reszty również słyszałam i też bardzo chętnie bym przeczytała, a już z pewnością "Czerwoną królową"
    Pozdrawiam.

    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięć książek to i tak dużo! Ja z twojego stosiku znam tylko Czerwoną królowę, Cinder i Jutro (które od dłuższego czasu już mnie kusi). O reszcie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O reszcie też nie słyszałam puki ich nie dostałam :D

      Usuń
  18. Imponujący stosik!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle książek :O, co ja bym dała żeby je mieć, ale brak pieniędzy :/ ja sobie kupuję ledwo 3 książki na rok i to nawet nie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych wszystkich, ja czytałam jedynie "Jutro", którą polecam, bo bardzo jestem z żyta z tą serią. Naprawdę warto poświecić dla niej czas :)
    Jestem ciekawa "Czerwonej królowej" i "Sagi księżycowej", bo podobno są to bardzo dobre książki :)
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń