8/14/2016

Unboxing Boxa Wyśnionego

Unboxing Boxa Wyśnionego

We wtorek kurier w końcu przyniósł mi wyczekiwany przeze mnie Moondrive Box. Od razu zabrałam się za odpakowywanie, ale mojej uwadze nie uszło to prze-przepiękne opakowanie! Na około znajdują się cytaty z książki, a sam wzór wygląda cudownie :)

Pierwszy rzucił mi się w oczy kubek, który prezentuje się naprawdę świetnie i zrobił wrażenie nawet na moich rodzicach.




Kolejna rzecz to świeczka. Nie umiem określić jej zapachu, ale ważne, że pachnie ładnie, choć nie każdemu może odpowiadać ten zapach. W zimowe wieczory sprawdzi się najlepiej ;)




Tak jak w poprzednim boxie, tutaj również znalazły się dwie tematyczne zakładki, magnesy oraz notes. Magnesy pomimo że są ładne, nie są dla mnie niezbędne, więc mam nadzieję że w kolejnym boxie magnesów już nie będzie. Zakładek nigdy za wiele, a notes za pewne wykorzystam w szkole.




I na koniec, "wisienka na torcie", czyli książka Wyśnione miejsca (którą właśnie czytam i póki co jest świetna).

Ten box wypadł o wiele lepiej niż jego poprzednik i z czystym sumieniem mogę Wam go polecić ;D
Do napisania!
~Martyna

3 komentarze:

  1. Oo! świetny! Chciałabym taki dostać ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z tego boxa podoba mi się kubek! Jest po prostu śliczny <3 /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, ten Box jest o wiele ciekawszy od ostatniego, który widziałam na czyimś blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń