2/07/2015

,,Dom Tajemnic: Starcie potworów'' - recenzja

Okładka książki Starcie PotworówAutorzy: Ned Vizzini, Chris Columbus
Liczba stron: 480
tłumaczenie: Katarzyna Janusik
tytuł oryginału: Battle of the Beasts
wydawnictwo: Znak Emotikon
oprawa: twarda

  W domu Kristoffa wreszcie zapanował spokój. Wichrowa Wiedźma zniknęła, a rodzina Walkerów nagle odkryła na swoim koncie dziesięć milionów dolarów. Lecz to tylko cisza przed burzą. Eleanor, Kordelia i Brendan znów będą musieli stawić czoła wiedźmie, która ukryła się w najmniej oczekiwanym miejscu, będą świadkami niezwykłego wywoływania duchów, a nawet przeniosą się do Rzymu, gdzie wpadną w sam środek walk gladiatorów. Co tym razem wpiszą do Księgi życzeń i zagłady?

 

Oprawa graficzna                                                                                     Okładka bardzo mi się podoba! Może dlatego, że się świeci...Tak jak w poprzedniej części w środku są piękne obrazki.Jest cudowna twarda oprawa z czego bardzo się cieszę :). Hmm...Nie wiem co jeszcze powiedzieć. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
5/5
  
Bohaterowie
Tak na prawdę mogłabym skopiować to co napisałam w recenzji pierwszej części. Dalej nie podoba mi się Eleonor. Doszło nam kilku nowych bohaterów, ale moim zdaniem nic nie wnieśli do całej fabuły. 
4/5

Fabuła
Fabuła nie powala :/. Liczyłam na coś innego. Na jakieś rozwinięcie historii. Tymczasem dostajemy to samo co w pierwszej części.  Dzieje się coś dziwnego, Wichrowa Wiedźma wysyła ich do książek i wracają do domu cali i zdrowi :).  Mamy tu dużo sytuacji, w których powinniśmy się śmiać, albo denerwować ,,Co się stanie z bohaterami?!''. Ja reagowałam totalnie odwrotnie.Te ,,żarty'' były żałosne i aż chciało się płakać...Do dobra może trochę przesadzam, ale bardzo zawiodłam sie na fabule.
3/5

Styl autorów
Książkę czyta się szybko. Autorzy piszą nowoczesnym, młodzieżowym językiem i nie ma problemu z jej zrozumieniem :).
5/5

Wynik
17/20
Myślę, że ,,Dom Tajemnic: Starcie Potworów'' jest napisany dla trochę młodszych czytelników. Ale jeśli tak jest to dlaczego jest tam poruszany temat II wojny światowej...?

Polecicie jakieś ciekawe książki? Po Leku na śmierć nie mam co czytać :(

Do napisania!
~Luna 



 

2 komentarze:

  1. czytałam książkę, mi się podobała. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo nie wiedziałam że już jest kolejna część XD polecam weronika postanawia umrzeć,abonent czasowo niedostępny, zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń