2/16/2015

TAG: Moje czytelnicze nawyki! ~Marible

Zaczynamy :D
1.Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Nie, ale czytam tylko na łóżku  :)
2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Hmm .. To zależy. Jak czytam wieczorem i nie chce mi się wstać biorę telefon, albo monetę xD
Ale ostatnio postanowiłam używać zakładki, takiej jedynej i kupiłam w księgarni zakładkę świecącą w ciemności, na dole zdjęcie :).
3.Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
To zależy, jak książka mi się podoba ZAWSZE czytam do końca rozdziału, no chyba, że w skrajnych przypadkach np. obiad :D. A jak mi się nie podoba, to to nie ma znaczenia c:
4.Czy pijesz lub jesz w trakcie czytania książki?
Nie robię tego, bo zazwyczaj mi się nie chce wstać, ale to niestanowi dla mnie problemu :)
5.Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Każdy potrafi, ale wtedy nie wiemy o czym czytamy. Jak słucham muzyki, to tylko tą którą lubię, a wtedy zaczynam sobie nucić i nie wiem o co chodzi *_*
6.Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Zazwyczaj jedną - no chyba, że lektura, to dwie. Moje książki są dość podobne do siebie, mają podobne fabuły i mogłoby mi się mylić.
7.Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
W domu, tylko. No bo gdzie indziej?
8.Czytasz na głos, czy w myślach?
W myślach, chyba, że to lektura i nie rozumiem jakiegoś wątku to wtedy na głos. OMG! Ja czytam w myślach, wiem o czym myślisz!
9.Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książek?
Nie, nie czytam od tyłu. Jednak czasem zdarza mi się szybko przejrzeć książkę i czasem widzę zdanie, którego nie powinnam zobaczyć. Czasem pomijam opisy bo i tak nic nie wniosą do fabuły, a zajmują cenny czas c:
10. Czy zginasz grzbiety książek?
NIE. Nawet nie wpadłabym na to, podczas czytania. Zazwyczaj jest zbyt przejęta historią i mam w nosie resztę świata xd.

Dobra, poznaliście moje nawyki :D
Czekajcie na kolejne posty, komentujcie, obserwujcie!
Do następnego posta!
~Marible



 Niestety, nie udało się ująć momentu świecenia w ciemności.


11 komentarzy:

  1. Świetny TAG :)
    P.S. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, pewnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję.
    Prowadze go z moją kolezanką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe masz te nawyki. Moje są nieco odmienne. :)
    Zapraszam! http://bo-kocham-czytac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalne nawyki, ja zawsze zanim zacznę czytać to przeczytam ostatnie zdanie. Fajny tag, może też taki zrobię, będę tu zaglądać powodzenia w dalszym pisaniu, zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "W domu, tylko. No bo gdzie indziej?"
    Zawsze można czytać w szkole jak ktoś da radę :D
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. założę się że na pewno mas jeszcze jakieś nawyki :P przynajmniej ja przy czytaniu tego wpisu wpadłam na kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście ostatnio czytam z słuchawkami w uszach, siedząc w pociągu czy autobusie. Tak mnie życie ostatnio potraktowało. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiad to zdecydowanie skrajny przypadek, uwielbiam jeść heheh :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, mam identycznie :D

    chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że nie przepadam za czytaniem książek, to twój blog mi się spodobał i myślę, że będę tu zaglądać częśćiej :>

    Zapraszam do mnie http://whispers-in-the-dark-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń