2/04/2015

TAG: Moje czytelnicze nawyki! ~ Luna

 Jeeej! Pierwszy TAG na naszym blogu :). Możliwe, że TAGi będą się nam powtarzać ponieważ mamy dwie autorki. No to zaczynamy :D.

1.Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Raczej nie. Mogę czytać na łóżku, na fotelu, na kanapie...wszędzie! (no...może oprócz wanny :p)
 2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
 Mam bardzo dużo bardzo ładnych zakładek. Niestety kiedy czytam one magicznie znikają. Wtedy biorę kawałek kartki. A w skrajnych przypadkach telefon, papierek od cukierka albo kątomierz...
 3.Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
 Wolę kończyć czytać przy końcu rozdziału i najczęściej właśnie tak robię :).
 4.Czy pijesz lub jesz w trakcie czytania książki?
Nie. Gdybym to robiła bałabym się, że coś ubrudzę.
 5.Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Podziwiam osoby, które mogą czytać i słuchać muzyki jednocześnie! Ja wtedy nie mogę skupić. Z filmem jest różnie. Gdy czytam i oglądam film najczęściej nie wiem o co chodzi w jednym ani drugim...
 6.Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Staram się czytać jedną książkę. Czasami, gdy książka jest nudna zaczynam czytać nową, a potem do niej wracam. Najczęściej jest tak z lekturami... 
 7.Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Czasami czytam w szkole, ale najczęściej w domu.

8.Czytasz na głos, czy w myślach?
 Gdy nie ma nikogo w domu lubię czytać na głos i wczuwać się w te wszystkie postacie. Wtedy czytam wolniej i szybciej się mecze, ale lubię sobie urządzać takie mini przedstawienia :D.
 9.Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książek
Mam okropny nawyk. Zawsze przed zaczęciem książki czytam ostatnie zdanie. Najczęściej nie mówi mi to nic o końcu, wiec nie psuję sobie zabawy. Często omijam różne opisy, bo nie chce mi się tracić czasu.
1 0.Czy zginasz grzbiet książek?
Staram się jak najmniej zniszczyć książki w trakcie czytania. Zdarza mi się zginać grzbiety. Dlatego wolę książki w twardej oprawie.

Taguję wszystkich, którzy chcą zrobić ten TAG! :)

Piszcie w komentarzach jakie wy macie nawyki.

Do napisanie!
~Luna

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy TAG :D
    Mi czasem zdarza się słuchać muzyki i czytać książkę, tyle że słychać to mało powiedziane, jednak ma to swój plus, czasem zdarza mi się że kiedy słucham jakiejś piosenki i czytam emocjonujący kawałek, po skończeniu książki ta piosenka będzie mi o tej książce przypominać :)

    Zapraszam do obserwacji [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag :) będę zaglądać na bloga,bo ciekawie piszesz i ogólnie fajny temat :)
    zapraszam do http://justhavedreamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, może też go kiedyś zrobię na swoim blogu.
    Dziś zamieściłam post o moim challengu książkowym, wpadniesz?
    Zapraszam: http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze przed zaczęciem czytam ostatnie zdanie :) Może też zrobię tak tag na blogu. Zapraszam http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnego prowadzisz bloga
    Zapraszam do mnie
    http://autografymufinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnego prowadzisz bloga
    Zapraszam do mnie
    http://autografymufinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. nie, czytam wszędzie i kiedy tylko mogę, nawet telewizja mnie nie odciągnie od książki
    2.nie mam zakładek, ponieważ wszystkie zgubiłam :( Najczęściej zastępują mi je rachunek z danej książki. Lubie gdy książka jest moja, nie skądś wypożyczona.
    3.mogę skończyć gdziekolwiek, tylko nie pomiędzy rozdziałami.
    4.zdarza się i to dość często
    5.tak, raz nawet jednocześnie odrabiałam lekcje
    6.moja książka i najczęściej jeszcze lektura
    7.każde miejsce się nadaje :D
    8.w myślach, na głos, ok ale tylko kiedy sytuacja wymaga tego, lecz niechętnie.
    9.ostatnia strona
    10.ja lubię w miękkiej okładce i bardzo na nie uważam.
    Galloran

    OdpowiedzUsuń