6/22/2015

Tag: 7 grzechów głównych czytelnika :)

1. PYCHA
O jakiej książce mówisz najwięcej, jeśli chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?

M: Nie mówię o książkach, bo chcę zabrzmieć jako inteligenty czytelnik. Czytam to co lubię i nie zwracam uwagi kto co powie :)
L:J.W
2. CHCIWOŚĆ 
Jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce?

M: Najtańszymi książkami na mojej półce to cała seria" To ja Lucy". Kosztowała 19.00. 
Najdroższą jest "Przeznaczeni" Holly Bourne, za 39.99 :)
L: Najtańszą książką jest ,,Na końcu tęczy" ( 10 zł) , a najdroższą ,,Krew Olimpu" (39.99)

3. NIECZYSTOŚĆ
Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?

M: Hmm.. Tak najbardziej atrakcyjnymi cechami to odwaga oraz odrobina złości. No i powinien być zabawny, i wobec dziewczyny taki czuły i delikatny *.*
L: Poczucie humoru, inteligencja, zdecydowanie i pewność siebie ^^

4. ZAZDROŚĆ
Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?

M: Chwilowo ciężko mi odpowiedzieć, bo nie mam co czytać. Ważne by to było coś młodzieżowego, fajnego :) 
L: Najbardziej chciałabym dostać ,,Cress" Marissy Meyer (a jakie bybyło szczeście jakby była po polsku...) i ,,Księgę Wszystkich Dokonań Sherlocka Holmesa" !!!

5. OBŻARSTWO
Jaką książkę możesz pożerać (czytać) cały czas?

M: Są to Wybrani, C.J.Daugherty Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Mimo że już ją czytałam na pewno jeszcze raz po nią sięgnę, była i jest cudowna♥
L: HARRY!!!
6. GNIEW
Z jakim autorem masz relację love/hate, czyli jednocześnie go kochasz i nienawidzisz?

M:Właściwie nie mam czegoś takiego. Albo love, albo hate :)
L: J.K. Rowling. Kocham ją za cały świat Harry'ego, a nienawidzę za tych wszystkich wspaniałych bohaterów, których uśmierciła

7. LENISTWO
Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?

M: Była to: Tożsamość Anioła. Jakoś nie ciągnęło mnie do tej książki a jeszcze moje lenistwo.Hmm.. To niedobre połączenie :D. No i były to zazwyczaj lektury :)
L: Zazwyczaj lektury i książki, które mi się nie podobały (np. Jutro), bo gdy czutam coś co lubię to nawet lenistwo mi nie przeszkadza!


Postanowiłyśmy, że zrobimy ciekawy, nieco inny TAG. Nikogo nie nominujemy, ale jak masz ochotę, to nic nie stoi na przeszkodzie by go zrobić :)
Do napisania!
~Marible i Luna :)

15 komentarzy:

  1. Cress <3
    Jeszcze nie zaczęłam czytać ;D
    Lektury :| i Jutro :| Dobrze spotkać kogoś, kto też nie lubi Jutra. :D
    Btw, ode mnie również macie nominację do TAGu. ;)

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/2015/05/disney-princess-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. 19,90? Sporo, szczerze mówiąc :D Bez przeceny chyba najtańsze książki, któe kupowałam kosztowały 15zł ("Heartland"). A Rowling w praktyce uśmierciła bardzo niewielu bohaterów :P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja najtańsza książka kosztowała mnie chyba 4-5zł,a najdroższa ok. 100zł :c
    Kurcze, teraz cały czas zaniedbuję książki przez lenistwo.. Ale przecież każdemu uczniowi należy się chwilka odsapnięcia po nauce c:

    Bardzo pomysłowy TAG, jeszcze się z takim nie spotkałam! ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nominowałam was także do LBA na swoim blogu, więcej szczegółów - http://withcoffeeandbooks.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-2.html

      Usuń
  5. Spoko ten Tag, a odpowiedzi bardzo ciekawe :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Fajny tag, jeszcze takiego nie widziałam :) Zastanawiam się, gdzie dorwałas ,,Na końcu tęczy" za 10 zł. Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Fajny tag, jeszcze takiego nie widziałam :) Zastanawiam się, gdzie dorwałas ,,Na końcu tęczy" za 10 zł. Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było wydanie kieszonkowe z jakiegoś sklepu internetowego. Nawet nie pamiętam jakiego :p

      Usuń
  8. Bardzo lubię ten tag, jest świetny! :D Chociaż ja nie miałam jeszcze okazji na niego odpowiedzieć. W ogóle... Czy nie uważacie, że to cudowne, że można dostać książki za 5-10 zł? :D

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wam wyszedł ten Tag :) Dla mnie Harry zawsze najlepszy :)
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag, a jak już o tagach mowa - jakiś czas temu nominowałam was do Courtship Book Tag, ale zapomniałam wam o tym napisać - sorki.
    http://regalnapoddaszu.blogspot.com/2015/06/courtship-book-tag.html
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, też nie chciało mi się czytać Jutra :// Tag bardzo fajny, miło się czytało ^^
    http://kraina-atramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy tag! Jeśli chodzi o J. K. Rowling - mam tak samo :D

    Zapraszam na http://alejaczytelnika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag czy co to jest :D

    OdpowiedzUsuń