6/28/2015

Niezłomni - recenzja

Tytuł: Niezłomni
Autor: C.J.Daugherty
Tłumaczenie: Mateusz Borowski
Liczba stron: 380
Wydawnictwo: Otwarte:
Część: V

Nathaniel zdobywa przewagę. Uczniowie Akademii Cimmeria podupadają na duchu. Udręczona Allie martwi się nie tylko o szkołę, ale także o los Cartera. Wie jednak, że musi odnaleźć w sobie siły do walki, dlatego namawia Isabelle do wznowienia treningów w Nocnej Szkole. Uważa, że tylko wtedy uczniowie nie tracą wiary w zwycięstwo. Czy Nathaniela można przekonać? Jak wiele będą gotowi poświęcić bohaterowie? Jakie tajemnice jeszcze skrywają?


Bohaterowie
Jak zawsze byli świetni i niepowtarzalni. Czasem irytujące było, jak Allie najpierw wybucha złością, a potem za wszystko przeprasza. Momentami nudną osobą stał się Raj, mówiąc tylko "sprowadzę więcej strażników". Byłam zaskoczona postawą Sylvaina, była dla mnie lekko... Dziwna? Nikt by tak nie postąpił. Najpierw ma focha, potem ratuje Allie z opresji.
A w ogóle byłam w szoku, jak tajemnica Nicole wyszła na jaw. WOW.
5/5
Fabuła
Naprawdę mi się podobała, bo cała książka kręciła się wokół jednego tematu. Nudne stawały się wspomnienia o Lucindzie, jak ona była, co mówiła itd. oraz ta końcowa rozmowa dwóch bohaterek. Byłam mega, mega, mega szczęśliwa jak w książce Isabelle wspomniała o uczniach Z POLSKI. Czytałam z 5 razy, czy na pewno dobrze zrozumiałam. Historia jest dość przewidywalna, bo zazwyczaj większość książek skończyłaby się tak samo.
5/5
Oprawa graficzna 
Okładka jest naprawdę śliczna. Nie rozumiem tylko, czemu ten chłopak jest za szkłem. Było wiadomo to już w IV tomie, kto będzie jej chłopakiem. Czcionka, kolor strony jest taka jak zawsze, czyta się książkę bardzo szybko (ja przeczytałam w 2 dni).
5/5
Styl autorki
Taki jak zawsze. Książkę czyta się przyjemnie, nie ma jakiś trudnych słów. Tutaj nie da się nic więcej napisać, więc możesz wejść w recenzje Wybranych :)
5/5

Wynik
20/20
Książka jest świetna, piszcie w komentarzach czy już ją czytaliście. Przepraszam, że dziś tak krótko, ale niektóre kwestie się powtarzają bo nic się nie zmienia, a nie chciałabym lać tu wody czy coś :)
Do napisania!
~Marible

20 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam tą książkę :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tej serii, nie lubię okładki i samej treści. Jakoś nigdy mnie nie kusiła. Tę serię sobie wyjątkowo daruję choć jest rozrywana.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszy tom, ale zniechęciły mnie okładki. Może kiedyś zacznę przygodę z tą serią na nowo.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób skarży się nie okładki, ale na prawdę warto ją przeczytać :)

      Usuń
  4. Czytałam tylko pierwszy tom tej serii i jestem z siebie strasznie zawiedziona, że do czasu premiery piątej części, udało mi się przeczytać tylko tyle :( Muszę to nadrobić za niedługo ;)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na moment w którym będę trzymać tą książkę w dłoni. Cała seria była całkiem okey, ale czekam na koniec :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam pierwszą część i w ogóle nie przypadła mi do gustu, nie sięgałam nawet po kolejny tom. Dziwi mnie trochę tak wysoka ocena, ale każdy ma inny gust ;)

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałem tej książki. Ja raczej wolę coś pokroju Tolkiena ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji, żeby zacząć czytać tą serię, ale na razie chyba mnie do niej nie ciągnie. Może kiedyś ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać, aż ostatnia część trafi w moje łapki! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wsiąść się za tą książkę ;D
    Ps. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi na moje pytania ;P
    Tu link do postu:
    http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/2015/07/19-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam książki, jej opis mnie nie przyciąga.
    Okładka dosyć ładna.
    Pozdrawiam ^^

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się,że wyrosłam już z takich książek i ten etap mam za sobą. :)
    Niedawno założyłam bloga i staram się go rozkręcić,więc gdybyście wpadły i zostawiły jeden mały komentarz(przyjmuję tez krytykę,to zawsze wiele daje) :D Pozdrawiam!
    miichaelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza ksiazka :)
    zapraszam http://zaaczytanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nadal 1 tomu nie czytałam, a wszyscy się całą serią zachwycają

    Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś czytałam z zapałem od pierwszego tomu do czwartego, a za ten ostatni jakoś nie mogę się zabrać.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem czy sięgnąć po tę serię. Może jak będę mieć trochę czasu wybiorę się do księgarni ;)
    http://booksbyshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham tą sagę ;3 Razem z koleżankami nagrałam film konkursowy na podstawie tej sagi. Pomóż nam wygrać wizytę C.J. Daugherty i oddaj swój głos na nas. https://www.facebook.com/Wybrani/app_879816638732677 wejdzie w "głosowanie" drugi film ;) Każdy głos się liczy ;)

    OdpowiedzUsuń