7/26/2015

Liebster Blog Award #3 #4
Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award


Zostałyśmy nominowane przez  Natalia Łucja oraz Magdalena blog za co bardzo dziękujemy :)

Pytania od Natalia Łucka:

1. Gdybyś miała uratować tylko pięć książek ze swojej bliblioteczki przed wiecznym zapomnieniem, które byś zabrała?
M: Hmm... Na pewno by to były wszystkie części Wybranych, co daje nam już 5 książek :)
L: To trudne, ale wzięła bym...dwie pierwsze cześci Harrego Pottera, Cinder, Krew Olimpu i Love, Rosie. Aż serce boli :(

2. Nosisz częściej spódniczki czy spodnie?
M: Spodnie. Nie lubię spódniczek.
L: Częściej noszę spodnie, ale gdybym miała taką możliwość nosiłabym spódniczki ^^


3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
M: Słucham wszystkiego po trochu, ale zazwyczaj jest pop, muzyka w której jest sama melodia, bez słów.
L: Takiej, która aktualnie leci w radiu. Nie mam jakichś szczególnych upodobań i słucham tak na prawdę wszystkiego (no może oprócz metalu...)

4. Jaka piosenka kojarzy ci się z jakąś konkretną sytuacją z książki?
M: Piosenka Bad-David Guetta&Showtek, kojarzy mi się jak podajże w 4 części, jak Sylvain uciekał z Allie na motorze :)
L: Teraz żadna nie przychodzi mi do głowy :(

5. Co zamierzasz robić w wakacje?
M: Podróżować, pływać, ćwiczyć, grać i inne takie.
L:  Czytać, oglądać seriale (Skończyłam oglądać The 100 i teraz nie wiem co zrobić ze swoim życiem ;_;) i SPAĆ!!!

6. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?
M: Na pewno Grecję. A potem "z kimś" Paryż :D
L:  Grecję, Włochy, Hiszpanie, Amerykę południową, i wszystkie małe wysepki koło niej ^^


7. Czy byłabyś w stanie obejść się bez telewizora?
M: Byłoby ciężko c:
L:  Myślę, że tak, bo już teraz go bardzo ograniczyłam.

8. Jaka była pierwsza książka, jaką zrecenzowałaś?
M: Nie pamiętam :D
L:  Więzień Labiryntu. Ta recenzja jest straszna, ale proszę: KLIK

9. Jakiego autora chciałabyś poznać osobiście?
M: W sumie byłaby to Zoella, która napisała "Girl Online"(recenzja niedługo). Trochę przekonuje mnie książka, trochę fakt, że jest Youtuberem :)
L: J.K Rowling, Johna Greena, (nie przeczytałam nic Johna Greena, ale ciiiiii) i Ricka Riordana!

10. Czy masz autograf kogoś znanego?
M: Kogoś tam mam, ale chwilowo nic nie przychodzi mi na myśl.
L:  Tak i to nawet sporo...Mieszkam w okolicy, w której często kręcone są filmy itp.

11. Oglądasz jakiś youtuberów?
M: BookTube nie oglądam. Zazwyczaj patrzę na jakieś gry, makijaże, daily vlogi.
L: A kto nie ogląda? Z booktuba najczęściej oglądam Anitę z bookreviewsbyAnita, Martę z
Sectet Books, Christin z polandbananasBOOKS i Maję z To warto czytać. Niedawno też odkryłam cudowny, polski, początkujący kanał dla fandomowców. Filmiki Oliwii są takie prawdziwe :')
right in the feels.

Pytania od Magdalena blog:

1.Gdybyś miała przez resztę życia słuchać tylko jednego albumu muzycznego, który byś wybrała?
L: Nie ma bladego pojęcia ;p
M: Nie wiem.

2.Jakich książek masz najwięcej ? (Dokumentalne, fantastyka, horror, przygodowe itd.)
L: Dystopia/ fantasy :)
M:
Dystopia c:
3.Jak myślisz czym wyróżnia się Twój blog ?
L i M:
Swoje recenzje piszemy w "inny" sposób i prowadzimy blog we dwie, co jest dość niekonwencjonalne :)
4.Czy zmieniłabyś coś w sobie ?
L: Tak, moje kręcone włosy i to, że za głośno mówię (ile to przysparza problemów.... :p)
M: Nie wiem. Raczej nie.

5.Czy czytasz obecnie jakąś książkę, jeśli tak to jaką ?
L: Czytam teraz ,,Ogień i Woda" Victorii Scott :)
M: Tak, czytam teraz "Pułapkę uczuć"
6.Ostatni film, który obejrzałaś ?
L:  Harry Potter i Kamień Filozoficzny ^^
M: Stuart Malutki ^^
7.Wstaw piosenkę, która odzwierciedla Twój obecny nastrój
L: Really, really like you - Carly Rea Jepsen :)
M:https://www.youtube.com/watch?v=YqeW9_5kURI

8.Czy istnieje osoba na której się wzorujesz ?
L: Raczej staram się być sobą :)
M: Nie, nie ma *-*

9.Czy oceniasz książkę po okładce ?
L: Przyznaję się bez bicia...
M: Ale tylko troszkę ;D

10.Jeśli miałabyś żyć w fabule jakiejś książki którą byś wybrała i w kogo byś się wcieliła ?
L: Byłabym Annabeth Jace z Pery'ego Jackson'a. Na pewno nie jestem tak odważna jak ona, ale poświęciłabym się żeby mieć Percy'ego :')
M: Wcieliłabym się w Allie z Wybranych. Ładna, mądra odważna, czego chcieć więcej xD

11. Jakie masz plany na wakacje ?
L: Już wyżej wspominałam :)

M: J.W

Do napisania!
~Marible i Luna

8 komentarzy:

  1. Oj tak też bym zapoznała Greena i Rowling ;) Marzenie ;)
    Świetnie Wam wyszły odpowiedzi na pytania ;) Gratuluję nominacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się nakręcać na Paryż - wiem, że są miłośnicy tego miasta, ale większość opinii o nim, jakie słyszałam są raczej negatywne. Brud wszędzie, zapchane wszystko, a na dodatek - nadmiernie drogie :D
    I lepiej mówić za głośno, niż za cicho!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Paryż. Może polecimy? Hahahhah.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie to jest to! Przez kilka lat to miałam tak, że tylko dwa razy do roku ubierałam spódnicę; ma początek i koniec roku szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O no, no gratuluję nominacji :D
    http://kochamczytack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Nominowałam Was do Liebster Blog Award więcej na :
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com
    Przepraszam że nie ma bezpośredniego linku ale nie mam dostępu do laptopa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji! XD

    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń