10/18/2015

Unboxing październikowego Epikboxa!

Unboxing październikowego Epikboxa!

Zapraszam na unboxing/recenzję nowego Epikboxa, na którego z takim utęsknieniem czekałam!



Na poczatku rzucił mi się w oczy kubek zapakowany a\w folię bąbelkową z napisem "Professional Bookworm", w którym do reszty sięzakochałam! Jest po prostu przecudny i już stał się moim ulubionym! ^^

Twórcy Epikboxa zatroszczyli się też o to,co w tym kubku będziemy pic i dorzucili herbatę. W moim przypadku jest to "Czerwony Smok" :)




Kolejną rzeczą są ołówki z napisem "I love books". Ołówków nigdy za wiele także bardzo się z nich cieszę!


A gdzie będziemy nimi pisać? I tu z pomocą przychodzi nam notesik "moje mini recenzje". Moim zdaniem to świetny pomysł na zapisanie swoich złotych myśli odnośnie książki, gdy nie mamy w pobliżu telefonu. Tym bardziej, że nie jest to zwykły notes, a w środku znajdują się kategorie, ilośc punktów itd. Cudo!


Mamy jeszcze 2 bookgeekowy zakładki i voucher na zakupy w Epikboxowym sklepie :D



No i punkt kulminacyjny całego boxa, czyli książka.Miałam ogromną nadzieję, że będzie to właśnie "Restart", więc baaardzo się cieszę i nie mogę się doczekać lektury ^^


Podsumowując:
Epikbox to świetny pomysł i świetne wykonanie! Październikowa edycja bardzo mi się podobała i już nie mogę się doczekać kolejnej ^^

A co Wy sądzicie na temat Epikboxa?
Zamierzacie go zamówić lub już to zrobiliście?
Dajcie znać w komenatrzach!

Do napisania!
~K

7 komentarzy:

  1. Myślę nad zamówieniem Epiboxa, ale jeszcze nie jestem pewna, czy to zrobię.

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem przekonana, że w styczniu zamówię Epikboxa. Zbyt piękne są tu niespodzianki, żeby z nich nie skorzystać!!

    Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie o "Aplikację" :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, takie cudowne rzeczy, a nie zamówiłam tego epikboxa... Na pewo zamówię go w styczniu!
    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kubek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Epikbox to świetny pomysł dla wszystkich moli książkowych, aczkolwiek cały czas mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o złożenie zamówienia, gdyż te 60zł to sporo, a nigdy nie wiadomo, jaka książka do nas przywędruje :c Zwłaszcza, że zawartość tego pudełeczka wydaje się być ciut gorsza od poprzedniej :s

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, zamówiłabym Epikboxa, bo też myślę, że to super świetny pomysł, ale płatność mi nie odpowiada. ;-; Mama nie kupuje mi książek, a ja nie posiadam swojego konta w banku, więc te przelewy... No, nie leży mi to. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę się przekonać do tego Epik Boxa. Wiem, że to całkiem fajna sprawa, ale chyba po prostu wolę dokładnie wiedzieć do kupuję.

    OdpowiedzUsuń