3/06/2016

5 najciekawszych ekranizacji 2016!

5 najciekawszych ekranizacji 2016!

W 2016 roku czeka nas wiele ekranizacji świetnych książek. Mimo, że rok zaczął się już dawno prezentujemy wam teraz zestawienie filmów opartych na książkach, których najbardziej oczekujemy!



,,Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"
Znalezione obrazy dla zapytania fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć


data premiery: 11 listopada 2016 (świat)
Reżyseria: David Yates
scenariusz: J.K. Rowling

Gdy dowiedziałam się, że powstaną kolejne filmy o Harrym Potterze byłam prze szczęśliwa. 
,,Fantastyczne zwierzęta..." opowiadają historie Newta Scamandera, autora podręcznika, z którego uczył się Harry. Akcja rozgrywa się w 1926 roku. Wprost nie mogę się doczekać! Jestem bardzo ciekawa jak J.K. Rowling spisała się w roli scenarzystki ;)
Zwiastun: KLIK

,,Dziewczyna z pociągu"
06.jpg



data premiery: 22 września 2016
reżyseria: Tate Taylor
scenariusz: Erin Cressida Wilson

Książka nie za bardzo mnie urzekła, ale jak wiemy ekranizacje często odbiegają od pierwotnej wersji. W Rachel wcieli się aktorka Emily Blunt, z czego się cieszę, bo są całkiem podobne. Mam nadzieję, że film mnie nie zawiedzie!


,,W śnieżną noc"


data premiery: 9 grudnia 2016
reżyseria: -
scenariusz: Kay Cannon
,,W śnieżną noc" urzekło wielu czytelników. Niestety my nie miałyśmy okazji jej przeczytać, co nie zmienia faktu, że film na pewno chcemy obejrzeć! Mam nadzieję, że będzie to coś na miarę ,,Love Actually"



,,Osobliwy dom pani Peregrine"


data premiery: 15 grudnia 2016 (świat)
reżyseria: Tim Burton
scenariusz: Jane Goldman

Tej książki także nie miałyśmy szansy przeczytać i jakoś nigdy nas do tego nie ciągnęło, bo krążą niej mieszane opinie. Ale! Film zapowiada się świetnie, bo aż tryska Burtonowskim klimatem, który uwielbiam :)
Zwiastun: KLIK

,,Doctor Strange"



Znalezione obrazy dla zapytania doctor strange benedict


data premiery: 26 października 2016 (świat)

reżyseria: Scott Derrickson
  • scenariusz: Thomas Dean Donnelly, 
  • Joshua 
  • Oppenheimer,
  • Jon Spaihts, 

  • C. Robert Cargill


  • Jakoś nigdy nie przepadałam za Marvelem, choć nie można powiedzieć, że go nie lubiłam. Co więc zaciekawiło mnie w tym filmie? Nie kto inny, a odtwórca głównego bohatera Benedict Cumberbatch. Ja, wielka fanka Sherlocka i samego Bena miałabym tego nie obejrzeć? O nie!Zwiastun: KLIK

    No i to by było na tyle! Dajcie znać na co najbardziej czekacie i na jakie jeszcze ekranizacje powinnyśmy zwrócić uwagę :)

    Do napisania!

    2 komentarze:

    1. Będę wypatrywać "W śnieżną noc" i "Dziewczyna z pociągu". "W śnieżną noc" czytałam, natomiast "Dziewczyny z pociągu" jeszcze nie i zrobię to zanim obejrzę film.
      Mnie z klei bardzo ciekawi "Inferno", które wychodzi w tym roku. Tylko najpierw też zamierzam zapoznać się z książką.
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    2. Osobliwy dom *o* Trzeba obejrzeć chociażby ze względu na Burtona *o*

      OdpowiedzUsuń