3/27/2016

Twoja niezwykła podróż

100 najpiękniejszych miejsc na świecie jako kolorowanki!

Kolorowanki stały się ostatnio bardzo modne. Sama jestem posiadaczką już dwóch takich książek, a teraz miałam możliwość nabycia trzeciej. Jak wskazuje nazwa są to 100 najwspanialsze miejsca na ziemi wybrane przez Lonely Planet. 
W środku znajdziemy 100 białych stron gotowych do wypełnienia, zaczynając od Muzeum Brytyjskiego, kończąc na Delcie Okawango. Kolorując ją, czułam się jak w podróży dookoła świata, którego faunę i florę można podziwiać na każdej kartce. Każda kolorowanka jest idealnie dopracowana, pełna linii pomocniczych. Na szczęście, nie musimy kończyć rysunków jak w przypadku wielu innych tego typu kiążek. Na uwagę zasługuje również okładka, która z pewnością ozdobi nasze półki.

Spędziłam wiele godzin na kolorowaniu, a efekty tej pracy przedstawiają się tak:




Bardzo miło spędziłam czas przy tej książce i z pewnością pokoloruje jeszcze nie jedną stronę ;)

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu SQN! :)
Do napisania!

2 komentarze:

  1. Najważniejsze jest to, że mogłam miło spędzić czas podczas kolorowania. Bardzo ładnie ci wyszły te kolorowanki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolorowanki to jednocześnie bardzo fajna sprawa, bo możemy się odstresować, ale jednocześnie pochłaniają one naprawdę dużo czasu. Jednak jeśli nie mam co robić, sięgam po mojego "Harry'ego Pottera do kolorowania" ;)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń