6/12/2016

Unboxing wakacyjnego Moondrive Boxa!

Unboxing wakacyjnego Moondrive Boxa!

Ostatnio boxy książkowe stały się bardzo modne. Nie mogłam się oprzeć i sama zaopatrzyłam się w jednego ^^ W środku znajdziemy moc niespodzianek i punkt kulminacyjny całego pudełka czyli książkę. W boxie wakacyjnym książką było "12 wakacyjnych opowiadań", co przede wszystkim skusiło mnie do kupna, gdyż chce ją przeczytać jak najszybciej!

(Czy ta okładka nie jest piękna?!)

Następnie w oczy rzuciły mi się pianki :D Chociaż nie zgłodnieje podczas czytania ;)
W środku znalazłam również dwie, obustronne, przepiękne zakładki.

Gadżetów książkowych (i nie tylko) było bardzo dużo (około 13).


Magnesy, przypinki i naklejka (która na dzień dzisiejszy ozdabia mój telefon ;))

Teraz coś, co (poza książką) spodobało mi się najbardziej:

Te pocztówki są przeeeepiękne! Chwilowo ozdabiają moją półkę z książkami i nie zamierzam ich zdejmować stamtąd do końca lata ;)

Twórcy Moondrive Boxa dorzucili jeszcze mały notesik, który na pewno sprawdzi mi się w robieniu listy wyjazdowej. 


Z racji, iż lato jest za rogiem, zbliża się pełno festiwali, w środku znajdziemy tatuaże. Bardzo odpowiada mi ta opcja, bo sama bym ich nie kupiła, ale z chęcią je przetestuje!


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tego boxa. Jedyne czego żałuje, to że w boxie nie pojawiło się niczego konkretnego typu kubek, torba. 
Zamawialiście kiedyś książkowego boxa? Dajcie znać! ;)
Do napisania!
~Martyna

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o box'ie książkowym. Bardzo podoba mi się ten, który kupiłaś.
    Mnóstwo ciekawych gadżetów oraz książka to coś dla mnie. Zastanawiam się gdzie można kupić takie box'y?

    Pozdrawiam
    The-only-thing-i-love-are-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w internet Moondrive Box lub Epik box. Pudełka są na tej samej zasadzie, tylko inna firma ;)

      Usuń
  2. Świetny box! Bardzo mnie zainteresowałaś. Ile kosztował?

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś drugą osobą, która informuje mnie o czymś takim :) Czy można przeczytać na pudełku przed zakupem co zawiera? Czy to trochę takie 'kupowanie kotka w worku'? Ciekawa sprawa, ale chyba na razie się nie skuszę. Choć te zakładki przyciągają wzrok i łapią za serducho ... <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Moondrive Boxa, książka jest podana, a reszta to niespodzianka ;)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że są książkowe boxy ;-) jedyny, który znam u spotyka się książki to chill box

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że są książkowe boxy ;-) jedyny, który znam u spotyka się książki to chill box

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się cieszę, że nie skusiłam się na ten box. Żaden z gadżetów mi się nie podoba i tylko książka by mi pasowała, ale wydawać na nią 59 zł? Byłabym strasznie rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń