5/26/2015


Najlepszy serial na świecie!

Znalezione obrazy dla zapytania sherlock bbc


 Nie należę do osób, które oglądają każdy napotkany serial i każdym się zachwycają. Oglądam ich bardzo mało i gdy zobaczyłam ,,Sherlocka" (a było to 2 lata temu) z miejsca się w nim zakochałam! Przez produkcję BBC odzyskałam wiarę w aktorstwo i dobrą telewizję. Przez seriale takie jak ,,Szkoła'' itp. straciłam ja i bałam się, że nigdy nie wróci, a tu taka niespodzianka! 

Znalezione obrazy dla zapytania sherlock w prześcieradle
Kocham ten moment *_*
Główne role gra Benedict Cumberbatch i Martin Freeman. Przez ten serial stwierdzam, że jedynym i niepodwarzalnym Sherlockien jest tylko i wyłącznie Benedict Cumberbatch! Jestem pod ogromnym wrażeniem jego umiejętności i jest on moim najulubieńszym aktorem wszechczasów i autorytetem, bo chciałabym zostać aktorką ;). To jak wykreowała postać Sherlocka jest niesamowite i nie mogę przestać się tym zachwycać!



Za co tak kocham ten serial?
To proste. 
Za wszystko! Za aktorów, scenariusz, muzykę, cytaty, specyficzny, brytyjski humor. No po prostu wszystko! Nie dostrzegam żadnej wady w tej produkcji.A cudowne cytaty od razu zapadają w pamięć. Każdy kto mnie zna, wie, że mogę gadać o Sherlocku godzinami, albo i latami i jeszcze mi się nie znudzi. Dlatego też powstał ten post. bo już wszystkim wszystko powiedziałam i teraz nadszedł czas na podzielenie się moją miłością z internetem.
 
Jedną z największych zalet ,,Szherlocka'' jest przeniesienie IX-wiecznej historii do współczesności. Najpierw myślałam, że tak się nie da, ale jednak Brytyjczycy potrafią...Zamiast fajki Sherlock używa iPhona co do reszty mnie urzekło. No i sposób dedukcji.  Genialny! Genialny i jeszcze raz genialny!!!

Są trzy sezony. Po trzy odcinki w każdym. To bardzo mało, ale jednak każdy z odcinków trwa półtorej godziny, więc to tak naprawdę film.Niestety Steven Moffat i Mark Gatiss każą nam czekać kilka lat na następne sezony, co jest torturą!!! Z tego powodu oglądałam już wszystkie odcinki po tysiąc razy i znam je na pamięć, ale to w żadnym stopniu nie zabiera mi przyjemności z oglądania.


 To jest jedna tysięczna tego co jest tak cudowne w tym serialu, ale jak na złość teraz już więcej mi nie wpada do głowy.

Mam jeszcze pełno pomysłów na posty o Sherlocku, więc piszcie czy coś takiego Wam się podoba. Gdzieś muszę wylać swoje przypuszczenia i zachwyty...

Do napisania!
~Luna

7 komentarzy:

  1. Sherlock! :D Jak ja kocham ten serial! :D Masz rację, tu po prostu nie ma żadnych wad!
    No i Cumberbath... O tym można gadać godzinami :D (więc lepiej nie będę się dalej nakręcać...)

    http://ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie wielbicieli "Sherlock'a". :D
    Nie mogę się doczekać czwartego sezonu. I ponoć ma powstać bonusowy odcinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chyba obejrzę :D Ale najpierw muszę przeczytać książkę ;)
    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam jeszcze. Może w wolnej chwili obejrzę :)

    kacik-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam kilka odcinków, ale niestety i nie podszedł:( Choć wiem, że ma mnóstwo fanów. Ja kocham Chirurgów, mój ulubiony serial:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak trzy odcinki w sezonie to pewnie dam radę pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny serial! Uwielbiam :D
    Nominowałam Was do LBA. Mam nadzieję, że odpowiecie :) http://booksbyshadow.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń