8/09/2015

The Summer Reader Book TAG &

TAG Przysłowiowy



Upały nie dają żyć, a co za tym idzie czytać, więc znowu czas na TAGi! Trochę się ich nam uzbierało, więc nadrabiamy dwoma na raz ;)

Nominacja od Aleja Czytelnika:

Lemoniada: Książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza.
L: ,,Córka Zjadaczki Grzechów". Na początku myślałam, że będzie trochę nudno, a potem się rozkręciło ^^
M: "Jesienna Miłość":3

Złote słońce: Książka, która wywołała u Ciebie niezrównany uśmiech
L: ,,Fangirl" Przy tej książce nie da się nie uśmiechać! *-*
M: "Przeznaczeni" Holly Bourne :3

Egzotyczne kwiaty: Książka, której akcja rozgrywa się za granicą.
L: Jest bardzo dużo takich książek...Mogę tu dać np. ,,Fangirl" Raibow Rowell :)
M: W sumie wszystkie moje książki rozgrywają się za granicą :) 

Cień drzewa: Książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy.
L: Nie przypominam sobie takiej książki :)
M: Raczej nie mam takiej książki.

Plażowy piasek: Książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta.
L: ,,Jutro'' Eh...Nienawidzę tej książki ;-;
M: "W otchłani" Do tej pory jej nie przeczytałam ._.

Zielona trawka: Bohater, który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechałaś.
L: Levi z ,,Fangirl"! No jak tu go nie kochać? Levi jest cudowny*-*
M: Seth z "Przypadki Callie i Kaydena" 

Arbuz: Książka, która miała jakiś soczysty sekret
L: ,,Córka Zjadaczki Grzechów" ;)
M: "Hopeless" *.*

Kapelusz na słońce: Książka osadzona w ogromnym wszechświecie
L: Znowu nic mi nie przychodzi do głowy...
M: Na dzień dzisiejszy to tylko "W otchłani" *-*

BBQ: Książka, w której bohater był opisany jako przystojniak.
L: Cal z ,,Czerwonej Królowej";D przynajmniej tak mi się wydaję...
M: Holder z "Hopeless"



1. Apetyt rośnie w miarę jedzeniaczyli książka jednotomowa, której kontynuację chętnie bym przeczytała. 
L: Zauważyłam, że czytam bardzo mało powieści jednotomowych. No cóż...Chciałabym przeczytać kontynuację ,,Fangirl"! Kocham Leviego, Cath, Reagen! No wszystkich! (Ale Leviego najbardziej!!!)
M: Na pewno "Przeznaczeni" Holly Bourne :)

2.Co za dużo, to niezdrowo czyli kontynuacja, która była gorsza od pierwszej części.
L: ,,Dom Tajemnic: Starcie potworów"
M: Póki co, to nie mam takiej książki.

3.Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzekiczyli książka, którą mogę czytać wielokrotnie. 
L: Cała seria o Harrym Potterze oczywiście :D
M: Cała seria o Wybranych oczywiście :D

4.Stary, ale jaryczyli ulubiona książka z dzieciństwa.
L: W dzieciństwie jakoś wiele nie czytała...Mogą być ,,Dzieci z Byllerbyn"? ;p
M: W dzieciństwie czytałam tylko lektury.. Najlepsza z nich to "Ania z zielonego wzgórza".. Może być :P?

5.Nie taki diabeł straszny, jak go malują czyli książka, która mnie miło zaskoczyła.
L: ,,Ogień i woda" Nie spodziewałam się aż tak dobrej książki!
M: "Girl Online" ^^

6.Nie chwal dnia przed zachodem słońcaczyli książka, która rozczarowała mnie swoim zakończeniem.
L: ,,Lek na śmierć"! Moim zdaniem zakończenie było naciągane i zupełnie nie satysfakcjonujące...
M: "Przypadki Callie i Kaydena". Nie na to liczyłam 6.6

7.Wyśpisz się po śmierci czyli książka, w którą tak się wciągnęłam, że mogłabym zarwać przy niej nockę.
L: ,,Fangirl"!!! Znowu...
M: Wybrani ^^ Przy tej książce chodziłam spać o 2 w nocy :D Było warto!!!

8.Mowa jest srebrem, a milczenie złotemczyli książka z najlepszymi dialogami.
L: ,,Więzień Labiryntu" Ach...Pikolone sztamaki wygrywają wszystko <3 
M: Nie wiem.. 

9.Raz na wozie, raz pod wozem czyli książka, która miała dużo zwrotów akcji.
L: ,,Scarlet" Marissy Meyer. Kocham Sagę księżycową między innymi za to właśnie, że nie wiemy co wydarzy się na następnej stronie.
M: Wybrani.. Znowu.. NO ALE NIE MAM WYBORU *-*

10.Pierwsze koty za płotyczyli książka, przez której początek nie mogłam przebrnąć.
L:   Właśnie jestem na początku ,,Czasu Żniw'' i jest trochę trudno zrozumieć ten skomplikowany świat, ale jakoś idzie!
M: Jesienna Miłość :)

11.Wszystkie drogi prowadzą do Rzymuczyli książka, którą zna prawie każdy.
L: No...yyyy...Harry Pottere?!
M: "Szeptem" Chyba każdemu obiła się nazwa o uszy.


12.Co ma wisieć, nie utonie czyli książka, której zakończenie przewidziałam, będąc w trakcie czytania. 
L: Niestety przewidziałam zakończenie Cinder, ale to tylko dla tego, że nadmiernie o tym myślałam! ;-;
M: "Girl Online" Dość przewidywalna powieść :)

13.Od przybytku głowa nie boli czyli ulubiona powieść licząca ponad 400 stron.
L: ,,Próby Ognia" Jamesa Dashnera <3
M: "Wybrani" C.J. Daugherty ^^

14.Wszystko co dobre szybko się kończyczyli ulubiona książka licząca mniej niż 200 stron.
L: Nie mam takiej...
M: "M jak dżem" ^^ Świetna książka ^^

15.Być kulą u nogi czyli książka, w której występuje trójkąt miłosny
L: Jest pełno takich książek, ale moją ulubioną jest ,,Starter" Lisy Price :)
M: Wybrani.. Wiem, że często ich podaje, ale póki co to jedyne co mi przychodzi na myśl.

Możemy nominować do dwóch tagów na raz, nie? :D
No więc nasze nominacje:

Do napisania!
~Luna i Marible

13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mi się czytało odpowiedzi :)
    Pozdrawiam,
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ha! Ja Harry'ego też mogłabym czytać cały czas :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry' ego właśnie sobie odświeżam i jest fantastyczny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam was do Liebster blog awards!

    http://slowniksztuki.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-awards-4.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Hopeless zdecydowanie skrywa soczysty sekret ;)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnych nominacji! ;)
    "Fangirl" i "Więzień labiryntu"- no po prostu MUSZĘ przeczytać te książki ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Harrego Pottera jeszcze nie czytałam - wstyd!
    Zastanawiam się właśnie czy warto przeczytać Fangirl. No cóż przekonałaś mnie.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Dzięki za nominację ^^ Dużo Wybranych, zresztą trudno się dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi głupio jak się przyznaje, że nie czytałam Harrego Pottera.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Harrego Pottera mogłabym czytać ciągle! :3

    kacik-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli nie macie książek "w ogromnym wszechświecie" to po fantasy sięgać ;D Większość ma swoje światy.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaardzo spóźnione - dziękuję za otagowanie ;) mam nadzieję, że zdążę jeszcze odpowiedzieć przed końcem lata ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń