11/04/2015

Podsumowanie października

Próby Ognia i Fanpage, czyli październik 2015!


Znalezione obrazy dla zapytania Goodbye November 2015



I znowu coś nowego na naszym blogu! Tym razem będzie to coś na kształt podsumowania miesiąca :D



Co się działo w październiku?

  • Wreszcie obejrzałyśmy Próby Ognia i każda z nas ma trochę inne zdanie na temat tego filmu. Jako osoba, która czytała książkę stwierdzam, że jako ekranizacja ten film to totalna klapa. Nie ma tam praktycznie nic z książki co baaaardzo mnie rozczarowało no i obniżyło też ogólną ocenę filmu. A całą sytuację ratuje oczywiście cudowny Thomas Sangster, którego obie kochamy <33. ~K                                                                       Ja książki nie czytałam, ale jako film był naprawdę świetny! O wiele lepszy niż pierwsza część, która nie spodobała mi się za bardzo. ~M
  • Założyłyśmy Fanpage na Facebooku, na którego was serdecznie zapraszamy! Na razie mało się tam udzielamy, ale z czasem to się zmieni. Musimy się oswoić :p
  • W tym miesiącu na blogu pojawiła się pierwsza odsłona naszego nowego cyklu około książkowego. Jeśli ktoś nie widział: KLIK
  • 14 przyszedł do mnie przecudowny Epik Box, w którym do reszty się zakochałam! Szczególnie spodobał mi się kubek, z którym nie rozstaję się na krok <3 ~K
  • Miałam urodziny i dostałam prezent, a dokładnie 2, który w szczególności zwrócił moją uwagę! Jest to kolorowanka "Tajemy Ogród" i kredki Koh-I-Noor Mondeluz 48. Uwielbiam kolorować a masa szczegółów do uzupełnienia... achh :) Cudo :) *chcielibyście może coś w stylu recenzji tej książki? Dajcie znać! ;)* ~M

                            *coś mniej blogowego*

  • Jest wreszcie data premiery i tytuł Speciala mojego ukochanego  Sherlocka ^^ Dodatkowo pojawiły się 2 trailery. TRAILER NR.1  TRAILER NR.2 Czy jest tu ktoś, kto nie może się doczekać tak jak ja???~K
  • Oszalałam na punkcie nowego ilustrowanego wydania Harrego! Cudo! Muszę je jak najszybciej zdobyć :( KLIK
  • Słyszeliście , że ma być kontynuacja Harry'ego Potter'a w formie sztuki? Ciekawy pomysł. Już nie mogę się doczekać realizacji! KLIK
  • Zastanawialiście się jak to będzie usiąść przed komputerem za 3 lata i dostać mejla... od nas samych? Ta strona pokaże Wam, że się da :) Ja już wysłałam mejla, a Ty?
  • Osobiście bardzo często korzystam z edytora zdjęć. Moją ulubioną stroną i na razie najlepszą jest PicMonkey. Daje mnóstwo możliwości mniej lub bardziej zaawansowanych, więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

Ulubiona książka miesiąca:
K: ,,Oddam ci słońce"- Jandy Nelson RECENZJA
M: Niestety, ale nie mam w tym miesiącu takiej książki :( Większość mi się nie spodobała :(

Najbardziej wyczekiwana zapowiedź listopada:
K: ,,Rozkaz Zagłady" - James Dashner 17 listopada
Więzień Labiryntu to jedna z moich ulubionych trylogii, więc nie moge się doczekać prequela, który mam nadzieje odpowie na wszystkie nurtujące mnie pytania :D
M: "12 świątecznych opowiadań" - 4 listopada
Jestem bardzo ciekawa tej książki, słyszałam dużo pozytywnych opinii ^^


Muzyka



A co się działo u Was w październiku? Dajcie znać!
Do napisania!
~Martyna i Karolina

9 komentarzy:

  1. Ech, ja jeszcze nawet ''Więźnia labiryntu'' nie oglądnęłam, a o ''Próbach już nie wspomnę'', bo ich do tej pory nie przeczytałam. Najszczersze życzenia z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na posty :) Widzę, że jesteście bardzo kreatywnymi osóbkami ;)
    Jestem za recenzją o "Tajemniczym ogrodzie". Na pewno przedstawisz ją w ciekawy sposób ;D
    Ja natomiast czekam na "Graficzną podróż" Eda Sheerana, bo jestem jego ogromną fanką <3
    A słuchałyście może "Hello" Adele? Wielki powrót :D Piosenka świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia, szczęścia, pomyślności! ;)

    Byłam w kinie na Próbach Ognia, film mi się podobał, ale jestem ciekawa jak z książką? Sądzę, że przeczytam! ;)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem książka jest o niebo lepsza, no i tak naprawdę nie ma porównania bo to dwie różne historie niestety :") Bierz się za nią jak najszybciej! :D

      Usuń
  4. Oglądałam "Próby ognia" i ogólnie bardzo podobał mi się ten film, jednak ze książką faktycznie ma niewiele wspólnego ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy już tutaj mówicie o Próbach ognia, a ja nawet nie wzięłam za Więźnia labiryntu... ani za książkę, ani za film. :P Kiedyś na pewno to nadrobię. :P
    Bardzo fajne podsumowanie!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego kolorowania :) Sama chcę się zaopatrzyć w te kredki, czekam do świąt :D

    Oddam ci słońce już czeka na półce na swoją kolej ;)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń