12/27/2015

Liebster Blog Award #5

Liebster Blog Award #5


Zostałyśmy nominowane przez Książkowe Zacisze za co serdecznie dziękujemy ^^

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga? 
K: Przyznam się, że to ja ją wymyśłiłam i było mi bardzo trudno wpaść na coś w miarę oryginalnego i nie zajętego :D A nazwa dośc o czywista po prostu kochamy książki ^^
M: :)

2. Kim chciałeś/chciałaś zostać w dzieciństwie? 
K: Od zawsze chciałam zostać aktorką. Uwielbiam to, ale moim planem B jest bycie tłumaczem najchętniej w wydawnictwie :)
M: Oj dużo tego było... Ale chyba standardowo jak wszyscy w dzieciństwie piosenkarką ;D

3. Twoja ukochana książka z dzieciństwa to… 
K: Dzieci z Bullerbyn!
M: Wszystkie książki "Martynka" ♥

4. Czy jest jakaś piosenka, która kojarzy Ci się z jakąś książką? Jeśli tak, to jaka? 
K: "I see fire" Eda Sheerana kojarzy mi się z Hobbitem :D
M: The Hills jakoś kojarzy mi się z "Wszystkie jasne miejsca" <3


5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? 
K: Wiosna! Uwielbiam kiedy wszystko budzi się do życie i temperatura najbardziej mi odpowiada.
M: Początek zimy, bo świąteczne sweterki :P

6. Czytasz w komunikacji miejskiej? 
K: Moja choroba lokomocyjna i 10 minut w autobusie jadąc do szkoły mi na to nie pozwala :/
M: Nie korzystam z komunikacji miejskiej :)

7. Skąd pomysł na założenie bloga? 
K: Tak na prawdę to nie wiem. Zawsze lubiłam czytać blogi, więc pomyślałam sobie, czemu by nie założyć swojego? Chciałam mieć też jakieś swoje miejsce w internecie ;)
M: Karolina mnie namówiła i tak wyszło xD

8. Jakie marzenie z dzieciństwa najbardziej zapamiętałeś/zapamiętałaś? Sprawdziło się? 
K: Mieć zwierzaka! I tak, spełniło się :)
M: Nie pamiętam :p

9. Film, który poleciłbyś/poleciłabyś każdemu to… 
K: "Czekolada" "Mój przyjaciel Hachico" ...Nie oglądam zbyt wielu filmów :c
M: Jako iż są święta polecam wszystkim "Świąteczna gorączka" Świetny film ;D

10. Jak reagujesz na to, jak dostaniesz nietrafiony prezent? 
K: Rzadko się to zdarza. Zazwyczaj się uśmiecham, a ktoś kto mi to dał od razu wie, że mi się nie podoba :D
M: Uśmiecham się i dziękuję c:

11. Lubisz adaptacje filmowe książek? 
K: Zazwyczaj tak. Ostatnio rozczarowały mnie "Próby Ognia", bo były całkowicie odrębnym filmem, ale i tak mi się podobało :)
M: Ani lubię, ani nie lubię. Obojętne jest mi to raczej ;D

Nominujemy:

Pytań nie zmieniamy :)
Do napisania!
~K&M

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi. Gratuluję nominacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie się czytało, nie mam za bardzo zdania. Ojej zostałam nominowana, znów. Dziękuję bardzo, postaram się zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mój przyjaciel Hachiko" to genialny film. <3 Zawsze na nim płaczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dzieci z Bullerbyn" to również jedna z moich ulubionych książek z dzieciństwa. Czytałam ją nawet kilka razy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mój przyjaciel Hachiko" ten film zawsze mnie wzrusza, jest cudowny! Mogłabym go oglądać i oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dzieci z Bullerbyn" - uwielbiałam i książkę i film :)
    A "Mój przyjaciel Hachiko" po prostu ubóstwiam!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    +obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym poleciła film "Mój przyjaciel Hachico", bardzo wzruszająca historia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam świątecznego sweterka. ;-; Ubolewam. ;-;

    OdpowiedzUsuń