12/30/2015

Top 5 książek przeczytanych w 2015 roku!

TOP 5 KSIĄŻEK PRZECZYTANYCH W 2015 ROKU!

Rok 2015 już prawie się skończył, więc czas na zestawienie najlepszych książek, które w tym czasie przeczytałam! :D Ten rok pod względem czytelniczym nie był najlepszy, więc wybrałam ich tylko pięć, ale za to jakich!

5. Zakon Mimów - Samantha Shannon


Okładka książki Zakon Mimów

Druga część przygód Paige Mahoney. Irlandzkiej jasnowidzki mierzącej się z Sajonem.
Przy tej książce nie można się nudzić. Zakochałam się w postaciach w tej serii i całym świecie tak bardzo dopracowanym przez panią Shannon :)


4. Scarlet - Marissa Meyer

Okładka książki Scarlet



Dalej jestem pod wrażeniem tego jak Marissa Meyer przerobiła baśń i stworzyła tak cudowny świat :) W Scarlet jest jeszcze więcej zwrotów akcji i cudownych bohaterów! Dalej nie sięgnęłam po Cress i dalej boje się, że nie dam rady, ale muszę to wreszcie zrobić!

3. Próby Ognia - James Dashner

Okładka książki Próby Ognia


Kolejna kontynuacja w tym zestawieniu! Tym razem jest to kontynuacja mojej ukochanej trylogii ,,Więzień Labiryntu". Ta część była moim zdaniem najlepsza. Emocji, które mną targały czytając ją wprost nie da się opisać. Jak najszybciej sięgnijcie po tę trylogię!

2. Fangirl - Rainbow Rowell 

Okładka książki Fangirl

Fangirl to lekka, słodka i urocza powieść o czytelnikach i nie tylko. Dawno nie utożsamiałam się tak z główna bohaterką. Cath wprost nie da się nie lubić. No i cudowny Levi! Zakochałam się w tej książce od pierwszej strony i ta miłośc nie ustała ;)

1. Oddam ci słońce - Jandy Nelson

Okładka książki Oddam ci słońce


Po tej książce ciężko było mi się pozbierać. Jest cudowna, przepiękna, niesamowita...
Po prostu musicie ją przeczytać! Była to zdecydowanie najlepsza książka jaką przeczytałam w tym roku i na pewno będę do niej wracać by znowu poczuć te wszystkie emocje :)

I to by było na tyle. Mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy i obfity w jeszcze lepsze cudowne lektury!
Dajcie znać jakie jest wasze top :)

Do napisani!
~Karolina

11 komentarzy:

  1. Zakon Mimów, Fangirl i Oddam Ci Słońce mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo podobała się Scarlet, pozostałe książki mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zakon Mimów" czeka na mojej półce, może wkrótce po niego sięgnę. :) Mam zamiar kupić sobie niebawem trylogię "Więźnia labiryntu". Mam nadzieję, że mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tych książek nie czytałam, ale "Oddam ci słońce" z chęcią bym dorwała!
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z nich. :o Ale za "Oddam Ci słońce", mam ochotę się zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Próby ognia" oraz "Oddam ci słońce" i myślę, że te dwie książki również umieściłabym w swoim rankingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie jestem w trakcie czytania "Oddam ci słońce" :). Żadnej innej książki nie przeczytałam z książek wymienionych przez ciebie ;).
    Szczęśliwego i jeszcze lepszego nowego roku życzę :*.
    ~ Julka ☺ ~
    Zapraszam na nową recenzję:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2015/12/recenzja-4-cz-serii-selekcja-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  8. "Oddam ci słońce" to niesamowita, piękna książka - uwielbiam ją i zdecydowanie również znajduję się na mojej liście najlepszych książek 2015 roku :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sięgnij po Cress! Dasz radę! :D A przynajmniej trzymam kciuki. :P
    Oddam ci słońce tak bardzo chcę przeczytać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze się, że Fangirl jest u Ciebie na 2 pozycji. To książką z którą każdy kochający książki, zespół, piosenkarza, aktora może się utożsamić.

    Zapraszam do siebie.
    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych książek przeczytałam tylko "Próby ognia", które były fenomenalne, uwielbiam książki Jamesa Dashnera <3 Tylko film był jakimś niewypałem, bo mało związany z książką.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń