1/03/2016

Święta, czyli grudzień 2015!

Święta, czyli grudzień 2015!

Witamy w 2016 roku! Czas na podsumowanie grudnia :)



Co się działo w grudniu?

  • Odbyły się klasowe mikołajki :)
  • Podziwiałam iluminację świetlną w Łodzi oraz wybrałam się na Targ Świąteczny ^^ 
  • Święta *o* Szkoda, że tak szybko minęły :(
  • Wreszcie skończyłyśmy projekt szkolny nad którym pracowałyśmy 2 miesiące x.x :D
  • Zrodził się pomysł zmienienia nazwy bloga...Co o tym sądzicie?
  • Stworzyłam zestawienie moich ulubionych książek 2015 :) klik

*polecajki*
  • Ukazał się trailer 3 sezonu The 100! Nie mogę się doczekać. Premiera już 21 stycznia ^^
  • Wpadłam na trailer bardzo dobrze zapowiadającego się serialu The Magicians. No no no...Przewiduje hit! :D
Ulubiona książka miesiąca
M: "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań" zebranych przez Stephanie Perkins. 
K: ,,Magnus Chase i bogowie Asgardu. Miecz Lata" Ricka Riordana :)

Najbardziej wyczekiwana zapowiedź stycznia:
K: ,,Tu i Teraz" - Ann Brachers :)
M: Jest to trzecia część "Pułapki uczuć" - "Ta dziewczyna" Hoover Colleen.

Muzyka


Przypominamy, że nasz blog ma także fanpage :)

A jak Wam minął grudzień? Jakieś plany na styczeń ^^?
Do napisania!
~ K&M

11 komentarzy:

  1. Muszę polować na serial The Magicians, bo zwiastun zapowiada się świetnie, moje klimaty :D O Adele! Uwielbiam ją! Ja z Rickiem Riordanem mam zamiar zacząć przygodę w tym roku:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam adele :D Najlepiej zacznij od Percy'ego Jacksona. Wtedy na pewno się wkręcisz ;)

      Usuń
  2. "Podaruj mi miłość" mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień minął zdecydowanie za szybko - mam nadzieję, że sesja nie będzie strasznie wymagająca i styczeń minie równie szybko, co grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Podaruj mi miłość" mamy w planach. :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu zacząć serial The 100, bo dużo osób już mi go polecało, ale na razie nadrabiam Sherlocka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym trailerem serialu, myślę, że dzięki tobie udało mi się znaleźć kolejny dobrze zapowiadający się serial. Polecam również The Shadowhunters, który będzie mieć swoja premiere 12.01 na podstawie Darów Anioła :)

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także nie mogę doczekać się "Tej dziewczyny" Colleen Hoover. Uwielbiam jej styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, ten nowy serial nieźle się zapowiada! *o*
    Zmiana nazwy bloga... na jaką? ;)

    OdpowiedzUsuń