1/31/2016

Urodziny bloga, czyli styczeń 2016!

Urodziny bloga, czyli styczeń 2016
Co się działo w styczniu?
  • Nasz blog obchodził pierwsze urodziny :)
  • Z tej okazji powstał również konkurs ,  który właśnie dzisiaj się kończy ^^
  • Nasz blog miał urodziny, a ja świętowałam imieniny ^^ ~M
  • W styczniu nie próżnowałam z serialami! Obejrzałam pierwsze odcinki "The Magicians" i "Shadowhunters" Niestety oba mi się nie spodobały :( Pierwszy był moim zdaniem marną podróbką Hogwartu, a drugi odstraszał kiczem... Ale nie am tego złego! Premierę bowiem miał 3 sezon The 100, które uwielbiam! Pierwsze 2 odcinki mnie nie zawiodły i jestem baardzo podekscytowana jak to wszystko się rozwinie. Chcielibyście może trochę bardziej rozwiniętą opinię?
  • Byłam także w kinie na "Sherlock i Upiorna Panna Młoda" To co ten odcinek zrobił z moim mózgiem. Nie da się opisać. Jeśli jeszcze tego nie oglądałeś/aś zrób to teraz!!(oczywiście zaraz po 3 sezonach Sherlocka ;))

Ulubiona książka miesiąca: 
K: ,,Rozkaz Zagłady" jamesa Dashnera <3
M: "Lato koloru wiśni" :)

Najbardziej wyczekiwana zapowiedź lutego:
K: ,,Szklany Miecz" Victori Aveyard :)
M: Raczej nie mam :c
Muzyka:




A jak Wam minął styczeń? Nam zadecydowanie za szybko :D
Do napisania!
~K&M

9 komentarzy:

  1. Hmm... Ten odcinek Sherlocka był taki... zwyczajny xD Fajny, ale nie zrobił na mnie większego wrażenia :)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. The 100 <33
    Ja jeszcze nie obejrzałam 2 odcinka, ale już nie mogę się doczekać. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. No trochę się u was działo dziewczyny, :)
    Ja również strasznie kocham obie te książki ♥♥♥ moje ukochane.
    Ja obejrzałam 3 odcinki The 100 i mi się znudziło, wolę książkę.
    A jak się prezentuje mój miesiąc, to zapraszam. :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się u Was działo :D Też byłam na Sherlocku w kinie, odcinek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Army <3 Gratulacje z powodu rocznicy bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przeczytam "Lato koloru wiśni". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ellie Goulding <3 Uwielbiam tę artystkę ;D

    OdpowiedzUsuń