1/20/2016

Pusheen Book Tag

Pusheen Book Tag

Uwielbiamy Pusheen'a, więc ten TAG musiał się tu koniecznie pojawić :D Wspólnymi siłami próbowałyśmy przetłumaczyć go z j. hiszpańskiego, a wszyscy wiemy jak działa translator google, także może się nieco różnić od oryginalnej wersji :D

Zły Pusheen, czyli książka która mnie rozczarowała

M: Książką która mnie rozczarowała, jest Alicja w Krainie Zombi. Mam zamiar dokończyć tę książkę (może po 5 miesiącach mi się uda), ale nie ukrywam, że spodziewałam się czegoś więcej.
K: Mnie rozczarował ,,Lek na śmierć" Jamesa Dashnera, czyli finał trylogii Więzień labiryntu. Oczekiwałam odpowiedzi na milion pytań i zaskakującego zakończenia, a dostałam....no cóż.


Pusheen je popcorn, czyli książka, której adaptacji filmowej nie mogę się doczekać



M: Tutaj nie mam odpowiedzi, bo po pierwsze nie oglądam filmów, a po drugie nie mam takiej książki :D
K: Słyszałam, że Czas Żniw ma być zekranizowany. To może być coś!

Śpiący Pushenn, czyli książka przy której zarwałam noc

M: Dla mnie zarywanie nocy nie jest niczym szczególnym, bo praktycznie zawsze kończę czytać w nocy, także wiele książek :)
K: A za to ja nigdy nie czytam w nocy. Moje oczy nie wyrabiają :D

Pilny Pusheen, czyli pierwsza książka którą przeczytałam poza lekturami.


M: Pierwszą taką książką (a przynajmniej z tego co pamiętam) jest cała seria Martynka.
K: ,,Harry Potter i kamień filozoficzny". Dlatego ma do niego taki sentyment :)

Pusheen jednorożec - książka, której akcja rozgrywała się we wszechświecie.

M: "W otchłani" (której również nie dokończyłam...)
K: Można do tego zaliczyć Magnusa Chase'a? ^^

Czytający Pusheen - książka, którą każdy musi przeczytać.
M: Dla mnie obowiązkową lekturą dla każdego jest "Hopeless", ze względu na autora, ale też książkę która sama w sobie jest świetna :)
K: Zdecydowanie ,,Oddam ci słońce". Bez względu na to jakie ktoś ma upodobania każdy powinien ją przeczytać. Naprawdę świetna książka.

Leniwy Pusheen - książka, którą chce przeczytać, ale mi się nie chce.

M: Tutaj mogę wymienić wcześniej wspomniane "W otchłani" oraz "Alicja w Krainie Zombi", a do tego doszła nie dawno "Beta" :(
K: Bardzo chcę przeczytać Harrego Pottera w oryginale oraz Cress :(

Miłość do Pusheena powinna się szerzyć, dlatego nominujemy:

Aleja Czytelnika
Córka i Matka
Ich perspektywy
Recenzja parabatai
I wszystkich, którzy chcą ten TAG zrobić :)

Do napisania!
~K&M

15 komentarzy:

  1. "Oddam ci słońce" to niesamowita książka! Zdecydowanie jedna z najlepszych jakie przeczytałam w zeszłym roku, jak nie w całym swoim życiu!
    Świetny TAG :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki genialny TAG! :d Oddam Ci słońce, od początku poluję na lekturę i nie mogę jej złapać. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak! Moim zdaniem autorka "Alicji w krainie Zombie" nie wykorzystała do końca potencjału. Nie wiem czy będę kontynuowała przygodę z Ali i jej przyjaciółmi :cc
    Bardzo przyjemny tag! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się ten tag!:D
    Skoro tak polecasz "Hopeless", to postaram się jak najszybciej ją przeczytać.

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny tag, który widzę pierwszy raz. Co do Hopeless to się zgodzę jest przewspaniałą książką, ale mi bardziej podobała się Maybe Someday tej samej autorki. Po prostu cudo nad cudy >>>>>

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam u siebie "Martynkę" - moja siostra ma tak na imię i mama kupowała nam bajki z tej serii właśnie przez to ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaki słodko - uroczy tag. :D
    Też mam tak z "Betą" chce, ale jednocześnie nie chcę. :D I co tu zrobić.
    Pozdrawiam dziewczyny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetny ten Tag :* muszę go kiedyś u siebie zrobić
    Ja miałam podobnie z Harrym i ten sentyment chyba nigdy nie minie :)
    Koniecznie muszę chwycić po Oddam Ci słońce i Magnusa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację! ♥
    Ja również myślę, że każdy powinien przeczytać "Oddam ci słońce". Ta książka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy tag i odpowiedzi ;).
    Ja również polecam każdemu do przeczytania "oddam ci słońce" - to rzeczywiście fascynująca książka :).
    Pozdrawiam. ~ Julka ☺ ~
    Zapraszam na nową recenzję:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2016/01/recenzja-upadli-autorstwa-lauren-kate.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy TAG! Pusheen jest super! :D <3
    Tak bardzo chciałabym przeczytać Oddam ci słońce!
    A z czytaniem Cress to się nie wahaj - świetna książka. :D NAPRAWDĘ ŚWIETNA. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje tłumaczenia ! Fajny TAG, też uważam, że każdy powinien przeczytać "Oddam ci słońce" :))
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I "Hopeless" i "Oddam ci słońce" to świetne książki, naprawdę warto je przeczytać ♥
    Ogólnie bardzo fajny TAG :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag :) Muszę w końcu przeczytać Oddam ci słońce. Mam nadzieję, że stanie się to za niedługo.
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń