12/09/2015

The Grinch Book Tag

The Grinch Book Tag

Święta już nie długo, więc pora na świąteczny Tag :)!


1. Połowa lampek na choince jest wypalona : Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki
K: Idealnie pasuje tu ,,Restart" Amy Tintery. Przy pierwszych 50 stronach byłam naprawdę zachwycona, ale potem było już tylko gorzej...
M: Zdecydowanie "Alicja w krainie Zombi". Po pierwszych stronach byłam pozytywnie nastawiona, ale potem... Nie dałam rady dokończyć.

2. Irytująca Ciocia Basia nie chce zostawić cię w spokoju : Średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają
K: W moim przypadku najczyściej jest tak, że to ja zachwycam się średniawymi książkami ;)
M: "Maybe Someday" Naprawdę nie spodobała mi się ta książka. 

3. Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje : Wybierz bohatera który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter!)
K: Cally ze ,,Startera'! Gdyby nie jej lekkomyślność akcja potoczyłaby się inaczej, ale chociaż w trudnych chwilach nie traciłą zimnej krwi ;)
M: Margo z "Papierowych miast" Sporo nabroiła, ale była całkiem ok :p


4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje : Książka która została ci zaspojlerowana
K: Najgorszy spojler na świecie, czyli strona 303 w ,,Leku na śmierć"...
M: Na szczęście nie mam takiej :D

5. Widok z okna przysłania Ci gruba warstwa śniegu : Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć
K: Elly z serii "Jutro". Ach jak ja nienawidzę tej dziewczyny. Jej niezdecydowanie może doprowadzić do szału -.-
M: Sydney z "Maybe Someday". Wie, że robi źle, ale robi to dalej, bo ma taką ochotę. Naprawdę nie rozumiem tej postaci.

6. Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej "All I Want For Christmas" : Książkowa para, której nie możesz znieść
K: Thomas i Teresa z ,,Więźnia Labiryntu". Hmm...Nie była to do końca para, ale Teresa jest strasznie denerwująca i bynajmniej im nie kibicowałam ;)
M: Allie i Carter z "Wybranych" Zdecydowanie wolę Sylvaina.

7. Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu: Wybierz kilka książek, które siedzą na twojej półce już trochę czasu, jednak brak ci motywacji by je przeczytać, mimo to nie masz serca się ich pozbyć.
K: Na pewno ,,Bella i Sebastian", którą dostałam na koniec roku szkolnego i jakoś mnie do niej nie ciągnie i ,,Ender", którego zakupiłam na początku września i dalej się za niego nie zabrałam, ale mam to w planach!
M: "W otchłani", którą zaczęłam, ale nie skończyłam oraz "Alicja w Krainie Zombi", którą również zaczęłam.

8. Babcia odleciała na reniferku : Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć (może to być postać z filmu) (uwaga na spojlery!!)
K: Jest tu już dużo Więźnia Labiryntu, ale śmierć (SPOJLER!!!) Newta jest tak straszna, że nie da się o niej nie wspomnieć w tym punkcie. Nie mogę wybaczyć Dashnerowi do dzisiaj....
M: Długo myślałam, ale wydaje mi się, że nie ma takiej postaci.

9.Wszystkie centra handlowe są okropnie zatłoczone : Seria, która ma za dużo tomów/za bardzo się ciągnie. 
K: Jeszcze nie trafiłam na taką serię. Częściej chcę, żeby było więcej tomów :)
M: Nie mam na razie takiej serii ;)

10. Grinch : Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter!)
K: Znowu Elly! Nie będę się powtarzać, po prostu jej nie trawię...
M: Może nienawidzę to za duże słowo, ale taką postacią jest Holder z "Hopeless" Działał mi na nerwy ;D

Do napisania!
~K&M
Przepraszamy za czcionkę i jej kolor, ale nie da się jej zmienić :(

9 komentarzy:

  1. Kolejny świetny świąteczno-książkowy tag :) Teraz nie wiem, który zrobić u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten TAG. Bardzo fajnie oddaje świąteczny klimat. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Babcia odleciała na reniferku" w kontekście śmierci bohatera - mistrzostwo c:
    Kocham świąteczne tematy, tag jak najbardziej udany.
    wedrujac-drukiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie świąteczne TAGi, a ten również jest świetny ;) Margo faktycznie trochę nabroiła, ale mimo wszystko ją polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przezabawny i bardzo kreatywny tag :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym TAGiem. Całkiem pomysłowy, a przede wszystkim na czasie ;D.
    I też nie "podeszła mi" Ellie z "Jutra".

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, świąteczny tag :) Ja też nie kibicowałam Thomasowi i Teresie- na pewno nie byliby dobrą parą :P /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze widzę ten TAG, ale jest super!!! ^_^ Również team Sylvain! :D I też nie za bardzo lubię Ellie... :|

    OdpowiedzUsuń